Вікі Bad Piggies.ua
Advertisement
Rise and Swine
12345.png
 Загальна Інформація
Дата Виходу  8 травня

2013 року

Кількість Рівнів  45
Номер Епізоду 2
Попередній Епізод  Ground Hog Day
Наступний Епізод  When Pigs Fly
Ігра  Bad Piggies

Rise and Swine (по-укр. Прокинься і будь Свинею) - другий епізод гри Bad Piggies. Містить 45 рівнів.

Сюжет

Свині сиділи і робили паски з піску. Можливо, у когось з них був день народження. Вони сумували, тому що не могли скуштувати справжнього пирога. У цей час повз проходила Свиня шеф-кухар та несла торт. Свині почули запах торта і погналися за кухарем.

Свині наздогнали Шеф-Кухаря і збили його з ніг, разом з цим торт розлетівся на шматки і їм доводиться збирати їх, щоб Король Свиней не розсердився.

Наприкінці Король лається на свиней, але вони дають йому прекрасний торт, і Король свиней залишається задоволеним.

Цікаві Факти

  • Назва епізоду походить від словосполучення «Rise and Shine» («Піднімайся і сіяй» або «Прокинься і співай»), але слово shine замінено на swine (свиня).
  • У цьому епізоді вперше в Bad Piggies з'явилися PowerUps.
  • З усіх епізодів гри він з'явився останнім, але з якоїсь причини був поставлений другим серед епізодів, а нумерація інших епізодів і рівнів змінилася. Також цей епізод не має ніякого сюжетного зв'язку зі іншими епізодами.
  • За всіма епізодами Bad Piggies, включаючи цей, можна зробити висновок, що свині люблять триматися близько до моря на пляжі.
  • Цікаво, що ідея з колесами з присосками була придумана не Rovio, а фанатом з ніком ianxfour, який  виклав відео на YouTube.
  • Дія епізоду відбувається рано вранці, що говорить переклад «Прокинься і будь Свинею».
  • У цьому епізоді з'явилися нові деталі, які раніше ніколи не з'являлися в Bad Piggies. Це колеса з присосками, коробка з боксерською рукавичкою і гак-присоска.
  • В оновленні був поліпшений «скін» Короля свиней.
  • Цей епізод вийшов через день після того, як його анонсували. Останнім часом це рідкість, так як епізод Market Mayhem з гри Angry Birds Rio не виходив 4 місяці після його анонсу. Це ж сталося з епізодом Angry Birds Seasons Abra-Ca-Bacon, який вийшов через місяць після анонсу.
  • У цьому епізоді вперше з'явилась Свиня шеф-кухар. Раніше цей персонаж ніколи не з'являвся в іграх.
  • Це перший епізод, який  закінчився добре для свиней.
  • Це перший епізод Bad Piggies, де метою свиней не була крадіжка яєць.
Advertisement